اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش ۴۱ درصدی واردات کالاهای اساسی در گمرکات گیلان

ناظر گمرکات گیلان با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی واردات کالاهای اساسی از گمرکات گیلان گفت: از ابتدای امسال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۱۵۱ تن کالا از گمرکات گیلان وارد کشور شده است.

افزایش ۴۱ درصدی واردات کالاهای اساسی در گمرکات گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صادق برزگر ناظر گمرکات گیلان امروز در جمع خبرنگاران در گمرکات گیلان با اشاره به میزان واردات انجام شده به گیلان اظهار کرد: از ابتدای امسال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۱۵۱ تن کالا از گمرکات گیلان وارد کشور شده است. 

وی با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی واردات کالاهای اساسی در گمرکات گیلان افزود: ارزش این مقدار کالا یک میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۶۷۹ هزار و ۳۵۹ دلار است که شامل غلات (جو و ذرت دامی)، گوشت و روغن، چوب و تخته و محصولات شیمیایی کاغذ، مقوا، خمیر چوب، ماشین آلات، لوازم و قطعات است. 

به گفته ناظر گمرکات گیلان، این کالاها از کشورهای امارات متحده عربی، اوکراین، ترکیه، روسیه، قزاقستان، چین، آذربایجان، اکوادور از طریق گمرکات گیلان به کشور وارد و ترخیص شده است. 
پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول