استاندار مازندران خطاب به بازرسان اصناف: مردم باید نظارت بر بازار را لمس کنند

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: مردم باید نتیجه نظارت بازرسان اصناف بر بازار کالاهای اساسی را لمس کنند و این که بازار رها شده باشد، اصلا پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: توقع مردم از ثبات اقتصادی و در دسترس بودن ارزاق عمومی یک حق طبیعی است و این وظیفه و احساس مسوولیت مسوولان را دو چندان می کند.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مسأله محور کارهای مردم را پیگیری و حل و فصل کنند، ادامه داد: طبق آمار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از مجموعه بیش از ۶ هزار بازدید و نظارتی که از پانزدهم اسفند تا کنون انجام شده است، حدود یکهزار مورد تخلف به ثبت رسید.

حسینی پور مردمی سازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را رویکرد جدی دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: فعالان بازار شامل اتحادیه ها و اتاق اصناف، ناظران اصلی بر بازار کالاهای مصرفی مردم هستند.

استاندار مازندران، نسبت به آمار فوتی ناشی از تصادف رانندگی که پس از انتقال به مراکز درمانی انجام می شود، انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: جلوگیری از تصادف رانندگی و کاهش مصدومیت و فوتی ناشی از تصادف در مازندران، ماموریت اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

استاندار مازندران: مردم باید نظارت بر بازار را لمس کنند

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که توقع مردم از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل به حق است و هر گونه بی توجهی در ارایه خدمات بهداشتی درمانی پذیرفتنی نیست، گفت: کاهش غریق دریای خزر و فوتی ناشی از تصادف رانندگی در مازندران از دیگر برنامه های امسال ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

استاندار مازندران گفت: با توجه به سفر و حضور میلیونی مسافران و گردشگران نوروزی به مازندران هر گونه کمبودها باید طبق نیازسنجی ملی تدارک و فراهم شود.

حسینی پور، نسبت به پاکسازی حریم راه های استان تاکید کرد و گفت: محور هراز، کندوان و سوادکوه پیشانی ورودی مسافران و گردشگران به استان هستند که باید به تمام معنا تمیز شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha