۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸
کد خبر: 81682857
T T
۰ نفر
ضرورت شفاف سازي در مورد صرف بودجه جمعيت هلال احمر

تهران - ايرنا - نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: شفاف سازي هاي لازم درمورد صرف بودجه اختصاص داده شده در هلال احمر بايد در دستور كار قرار گيرد.

به گزارش ايرنا از جمعيت هلال احمر، حسن تأميني ليچائي افزود: جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران يك سازمان غيرانتفاعي ايراني و عضوي از نهضت بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر است و در داخل كشور و در هر نقطه از جهان كه لازم باشد به فعاليت‌هاي امدادي و بشردوستانه مي پردازد.

وي با بيان اينكه جمعيت هلال احمر در حوادث و بلايا به راستي خوش درخشيده است، گفت: جمعيت هلال احمر ايران در حوادث داخل كشور و خارج از كشور به مردم كمك مي كند و حس نوعدوستي و بشردوستي هلال احمر مثال زدني است.

تاميني ليچائي به تعامل خوب ميان جمعيت هلال احمر و مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و يادآور شد: نمايندگان در زمينه تصويب بودجه براي هلال احمر هر كاري كه از دستشان بر آمد انجام دادند، اما بايد دقيق اعلام شودكه بودجه اختصاص داده شده به هلال احمر در چه زمينه اي صرف مي شود.

وي با اشاره به افزايش تعامل ميان جمعيت هلال احمر و مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: طي دو ماه آينده بودجه سال 95 از سوي دولت تعريف و وارد صحن علني مجلس مي شود كه جمعيت هلال احمر مي تواند در اين زمينه برنامه ريزي هاي لازم را انجام دهد تا در رديف بودجه دولت جايگاه خوبي داشته باشد.

اجتمام ** 3377 ** 1071

سرخط اخبار جامعه