۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷
کد خبر: 82188112
T T
۰ نفر
مديريت و فرهنگ جهادي مبتني بر «علم و دانش» و كار گروهي است

تهران- ايرنا- نماينده ولي فقيه در وزارت جهادكشاورزي گفت: كار و تلاش براي خدا و ولايت محوري از معيارهاي مهم مديريت جهادي در انجام وظايف و ماموريت ها است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، آيت الله حسن عالمي روز يكشنبه در دهمين همايش ملي و نخستين جشنواره فرهنگ و مديريت جهادي كه در باغ موزه دفاع مقدس گشايش يافت، با بيان اين كه در آيات قرآني به صراحت درباره معيارها و ملاك هاي مديريت اشاره شده است، افزود: در كارهاي جهادي شكستي نيست و وقتي انسان كار را براي خشنودي خدا و با داعيه جهادي انجام مي دهد، پايان آن غلبه و پيروزي است.
وي تاكيد كرد، وظايف و ماموريت هاي جهادي، آگاهانه و عالمانه انجام مي شود و اين مديريت مبتني بر علم و دانش است.
آيت الله عالمي انجام وظايف با قدرت، مهرورزي و پاكي و چابكي را از ديگر ويژگي هاي مديريت جهادي خواند و ماندگار شدن فرهنگ جهادي را متكي بر كار گروهي دانست و در همين حال مشابهت افراد در صفات پسنديده و همدلي در عمل و دلسوز بودن براي مردم را از ديگر معيارها و ويژگي هاي جهادي برشمرد.
به گزارش ايرنا، دهمين همايش ملي و اولين جشنواره فرهنگ و مديريت جهادي روزهاي 24 و 25 مردادماه به مدت دو روز در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار مي شود.
امروز و در نخستين روز همايش كد نظارت بر ذبح و صيد شرعي محصولات دامي و شيلاتي به منظور توسعه غذاي حلال و ملي سازي برند غذاي حلال در كشور با حضور حسن عالمي نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي و برخي معاونين رونمايي شد.
همچنين امروز نمايشگاه طرح ها و الگوهاي برتر جهادي دستگاه هاي مختلف با حضور آيت الله عالمي نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي و روساي سازمان هاي شيلات و دامپزشكي و تني چند از مسولان ساير دستگاه هاي دولتي گشايش يافت.
در اين نمايشگاه به مدت دو روز، طرح هاي موفق جهادي در فضايي به وسعت 1200 متر مربع در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرد.
اقتصام**9186 **1561
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد