۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82028677
T T
۰ نفر
2500 كيلو مواد غذايي غيرقابل مصرف در شهرستان شوط معدوم شد

اروميه- ايرنا- كارشناس مسئول بهداشت محيط و حرفه اي مركز بهداشت شهرستان شوط گفت: دو هزار و 500 كيلوگرم مواد غذايي غيرقابل مصرف در اين شهرستان معدوم شد.

مهدي عليزاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: اين ميزان مواد غذايي غيرقابل مصرف در اجراي طرح سلامت نوروزي همزمان با برنامه كشوري كه از ابتداي اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردين ماه 95 ادامه داشت، كشف شده بود.
عليزاده همچنين گفت: اين مواد غذايي غيرقابل مصرف در حضور نمايندگان دادستان و فرمانداري، صنعت و معدن، شهرداري، اتاق اصناف،اماكن عمومي و نيروي انتظامي در محل دفن زباله شهرداري شوط معدوم شد.
وي افزود: حفظ و تامين سلامت شهروندان و مسافران نوروزي از طريق اعمال نظارت هاي مستمر بهداشتي و كنترل عوامل محيطي تاثيرگذار بر سلامت از اهداف اجراي طرح بود.
وي بيان كرد: اين مواد غذايي غير قابل مصرف در مدت 45 روز جمع آوري و معدوم شد.
وي ادامه داد: در راستاي نظارت بر عرضه مواد غذايي در اماكن تهيه، توزيع و عرضه در سطح شهرستان، بازرسان واحد بهداشت محيط شهرستان به طور مستمر از اين واحدها بازديد به عمل مي آورند.
وي از شهروندان خواست در زمان خريد محصولات غذايي ضمن توجه به تاريخ مصرف و شناسه بهداشتي آن، در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتي مراتب را به واحد بهداشت محيط با شماره تلفن 34272779 و يا 190 اطلاع دهند.
شهرستان شوط در شمال استان آذربايجان غربي قرار دارد.
7128/1905

سرخط اخبار استان‌ها