۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۴
کد خبر: 83024967
T T
۰ نفر

سردخانه هاي آذربايجان غربي به صورت مستمر رصد مي شود

۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۴
کد خبر: 83024967
سردخانه هاي آذربايجان غربي به صورت مستمر رصد مي شود

اروميه- ايرنا- رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي گفت: يكهزار و 216 انبار و سردخانه كالاهاي اساسي در اين استان به صورت مستمر توسط بازرسيان سازمان رصد و كنترل مي شود.

جعفرصادق اسكندري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه در بازه زماني اول تا 20 مرداد امسال، 18 هزار و 133 مورد بازرسي در استان صورت گرفته است، افزود: در اين زمينه 583 پرونده تشكيل و 623 نوع تخلف كشف شده است.
وي اضافه كرد: ارزش ريالي پرونده‌هاي تشكيل شده 201 ميليارد ريال بوده كه به اداره كل تعزيرات حكومتي استان ارسال شده است.
وي با اشاره به اينكه در اين استان 895 انبار و 321 سردخانه وجود دارد كه يكهزار و 200 واحد آنها بازرسي شده است، گفت: در بازديد از اين واحد ها براي متخلفان 11 ميليارد ريال پرونده تشكيل شده است.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي افزود: عمده پرونده هاي تشكيل شده كالاها به ترتيب مربوط به انواع نان، ميوه و تره بار، لوازم خانگي، پوشاك،گوشت مرغ و قرمز، حبوبات و برنج و همچنين عمده تخلفات نيز به ترتيب مربوط به درج نكردن قيمت، گران فروشي و كم فروشي است.
وي ادامه داد: در اجراي طرح تشديد بازرسي ها به علت نوسان قيمت در راستاي حفظ ثبات و آرامش در بازار جلساتي با اتحاديه لاستيك فروشان، آهن فروشان، قصابان، درودگران و لوازم خانگي فروشان برگزار شد.
به گزارش ايرنا، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي در راستاي مبارزه با تخلفات، انبارها و سردخانه ها را به صورت مستمر رصد مي كنند.
6009/2093

سرخط اخبار استان‌ها