۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵
کد خبر: 82532192
T T
۰ نفر
حل مشكل تغذيه و روان در سطح جامعه امري ضروري است

اردستان، كاشان - ايرنا - رئيس مركز بهداشت اردستان با اشاره به اين كه مشكل هاي تغذيه و روان روند رو به رشدي در سطح جامعه دارند گفت: حل اين مشكل ها ضروري است و تا شادابي و نشاط جوانان افزوده شود.

به گزارش ايرنا، دكتر مهيار حاجي ماليان روز سه شنبه در همايش سفيران دانشجويي تحت عنوان ازدواج سالم، نشاط جواني در سالن اجتماعات دانشگاه پيام نور اردستان افزود: مشكل تغذيه و روان علاوه بر كاهش شور و نشاط در بين جوانان انگيزه و اراده آن ها را نسبت به تشكيل خانواده سست مي كند.
وي با بيان اين كه ازدواج مايه آرامش و سكون در جوان مي شود تصريح كرد: اين امر خداپسندانه علاوه برپختگي كه به همراه دارد انسان را از مدار خودخواهي و خودبيني خارج مي كند.
معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان اردستان افزود: ازدواج همچون حصاري است كه به دور جوان كشيده شده و او را از آسيب هاي اجتماعي مصون مي سازد.
حاجي ماليان گفت: ازدواج راه توسعه و تكامل را فراهم كرده و كانون خانواده را گرم و لبريز از محبت و عشق مي كند ضمن اين كه رشد انسان ها را بدنبال دارد.
وي افزود: با ازدواج بنيان خانواده تحكيم يافته و خانواده پايدار را به همراه خواهد داشت.
رئيس مركز بهداشت اردستان با اشاره به رشد كم ازدواج در كشور خاطر نشان كرد: متاسفانه در سال هاي اخير طلاق روند رو به رشدي داشته و براي جامعه خطرناك است.
حاجي ماليان افزود: هم اكنون 12 ميليون جوان در سن ازدواج در كشور وجود دارد كه سالانه يك ميليون و 600 هزار نفر به آن ها افزوده مي شود.
مركز شهرستان اردستان در118كيلومتري شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامري نيا * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir

سرخط اخبار استان‌ها