۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85424326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰ تن مواد غذایی فاسد در کردستان کشف و معدوم شد

سنندج- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا اول فروردین امسال، ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در استان ضبط و معدوم سازی شد.

دکتر فرزام بیدارپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مدت ذکر شده، ۶ هزار و ۵۰ مورد بازدید از اصناف و توزیع موادغذایی توسط بازرسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به ثبت رسید.

وی افزود: در این مدت در اثر فرآیند بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، ۸۵۳ اخطاریه، ۳۱ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۶ مورد پلمپ مراکز دارای تخلف بهداشتی به ثبت رسیده است.

بیش از ۴۲ هزار نفر به مراکز درمانی کردستان مراجعه کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا اول فروردین سال جاری، ۴۲ هزار و ۱۴۸ نفر ضمن مراجعه به مراکز درمانی تابعه دانشگاه، به صورت سرپایی درمان شدند.

دکتر اسعد فتحی پور با بیان اینکه، در مدت مذکور ۱۳ بازدید از مراکز درمانی تابعه دانشگاه به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در این مدت هشت هزار و ۷۰۷ بیمار در بخش های مراکز درمانی تابعه دانشگاه بستری و مورد پیگیری درمان قرار گرفته اند.

وی یادآور شد: در همان مدت ۱۷ مورد اعزام بیمار به مراکز درمانی خارج از استان و ۱۲۳ مورد نیز در داخل استان به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha