۱ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹
کد خبر: 82355655
T T
۰ نفر
معدوم شدن 15تن كالاي قاچاق مواد غذايي و لوازم آرايشي در مازندران

ساري- ايرنا-فرمانده انتظامي مازندران از معدوم شدن 15تن كالاي قاچاق مواد غذايي ، لوازم بهداشتي و آرايشي در استان خبر داد و گفت: اين مقدار كالاي قاچاق كه فاقد ضوابط فني، ايمني و بهداشتي لازم بوده روز چهارشنبه با هماهنگي قضائي و همكاري سازمان اموال تمليكي معدوم شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس ، سردار 'سيد محمود ميرفيضي' اضافه كرد: طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا وارز با استفاده از همه ظرفيت ها و امكانات، با همكاري دستگاه قضائي و ديگر سازمان ها و دستگاه هاي متولي امر از ابتداي سال جاري در سطح استان اجرايي شده است.
وي تصريح كرد: ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين فرماندهي با حساسيت، پيگيري و رصد قاچاقچيان در راستاي ماموريت هاي محوله، با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي، انبارها و محل دپو كالاي قاچاق را شناسايي كرده و با هماهنگي دستگاه قضائي نسبت به كشف و دستگيري متهمان اقدام مي كنند.
فرمانده انتظامي مازندران تاكيد كرد كه نقش مردم و دستگاه هاي دولتي و غيردولتي در همكاري با پليس براي مقابله با قاچاق كالا، نقش سازنده است.
وي عدم خريد كالاي بي كيفيت خارجي قاچاق در بازار و حمايت از توليدات داخلي را در پيشگيري از قاچاق كالا مهم دانست و تاكيد كرد: تحقق شعار ' اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل' نياز به عزم همگاني دارد.
خبرنگار: سيد رضا هاشمي كروئي ** انتشار دهنده :سيد محسن حسن نيا
/1899/6990

سرخط اخبار استان‌ها