۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبر: 85422964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محتکر کالاهای اساسی در بابل دستگیر شد

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبر: 85422964
محتکر کالاهای اساسی در بابل دستگیر شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابل گفت: فردی که ۳۰ تن کالاهای اساسی مردم را به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در بابل احتکار کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران سرهنگ علی داداش تبار روز چهارشنبه بیان داشت: در اجرای طرح های محله محور با رویکرد مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در عید نوروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالا و ارزاق عمومی توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند .

وی اظهار داشت: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی بخش گتاب بابل متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم بیش از ۳۰ تن انواع موادغذایی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این مطلب که ارزش کالای کشف شده در این عملیات بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است، بیان داشت: کالای کشف شده برای توزیع در بازار و استفاده عموم تحویل اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بابل گردید و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ داداش تبار با بیان این مطلب که برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کار پلیس قرار دارد و با آنان برخوردی قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: تقاضای ما از شهروندان آن است در صورت شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالاها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل ۶ بخش و هفت شهر دارد که بخش گتاب یکی از بخش های شش گانه آن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha