۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۱۲
کد خبر: 81995958
T T
۰ نفر
استاندار:كالاهاي اساسي براي نوروز در هرمزگان ذخيره شده است

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه ريزي ها و اتخاذ تدابير لازم براي ايام نوروز گفت: گندم و برنج مورد نياز براي اين ايام در انبارهاي استان ذخيره شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جاسم جادري سه شنبه شب درنشست ستاد تنظيم بازار استان هرمزگان اظهار داشت: همچنين براي اين ايام 210 تن شكر ذخيره سازي شده و 700 تن گوشت مرغ و 40 تن گوشت قرمز نيز با قيمت مناسب در سطح استان عرضه خواهد شد.
وي ادامه داد: براي تعطيلات سال نو در هرمزگان 300 تن سيب و 400 تن پرتقال نيز ذخيره سازي شده كه با 20 درصد زير قيمت بازار و در غرفه هايي كه در مناطق مختلف ايجاد مي شود عرضه خواهد شد.
جادري خاطرنشان كرد: براي تعطيلات نوروز 80 نانوايي كشيك كه تا ساعت 11 شب پخت نان خواهند داشت در استان فعاليت مي كنند.
وي بيان داشت: با تمهيدات در نظر گرفته شده استان هرمزگان براي پذيرش گردشگران و مديريت مناسب ايام تعطيلات نوروز آمادگي كامل دارد.
جادري با بيان اينكه در ايام عيد نوروز بايد نظارت و كنترل قيمت ها افزايش يابد، تصريح كرد: در اين ايام برخي به دنبال انجام سواستفاده هايي در فروش محصولات با قيمت هاي نامناسب هستند و نياز است با نظارت بيشتر نظم مناسب در قيمت هاي بازار ايجاد شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: از اصناف و دستگاه هاي اجرايي مسئول انتظار مي رود با رصد به موقع بازار اعتماد مردم را افزايش دهند.
وي با تاكيد بر اينكه با جلب مشاركت مردمي كارها به شكل بهتري انجام مي شود، اظهار داشت: با كمك و اطلاع رساني مردم به سامانه 124 مي توان تخلفات در قيمت هاي بازار را كاهش داد.
7198/ 6048

سرخط اخبار استان‌ها