۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۲۳
کد خبر: 83028386
T T
۰ نفر

قیمت مرغ در قزوین كاهش یافت

۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۲۳
کد خبر: 83028386
قیمت مرغ در قزوین كاهش یافت

قزوین - ایرنا - مدیر تنظیم بازار محصولات اساسی سازمان جهاد كشاورزی قزوین گفت: قیمت مرغ در قزوین با كاهش سه هزار تومانی در هر كیلو نسبت به اوایل ماه جاری روبرو شد.

شهرام رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت مرغ در مقطعی از اوایل شهریور ماه جاری در بازار قزوین تا 11 هزار و 500 تومان در هركیلو عرضه می شد اما با تمهیدات اندیشیده شده و تعادل در عرضه و تقاضا این رقم امروز به 8 هزار و 500 تومان كاهش پیدا كرده است.
وی اظهار داشت: در برخی مراكز عرضه نیز قیمت بیش از این كاهش یافته و هر كیلو مرغ به قیمت 8 هزار و 200 تومان بدست مصرف كننده می رسد.
وی اظهار داشت: در كنار همكاری تولیدكنندگان در حوزه تولید و عرضه مناسب، برنامه ریزی و اقدام های ستاد تنظیم بازار كالاهای اساسی استان در كاهش قیمت مرغ در قزوین تاثیرگذار بوده است.
مدیر تنظیم بازار محصولات اساسی سازمان جهاد كشاورزی قزوین با بیان اینكه قیمت مرغ درب كشتارگاه هم اكنون هركیلو 7800 تومان است، گفت: مرغ منجمد نیز هر كیلو 6 هزار و 750 تومان به مصرف كنندگان عرضه می شود.
این مسئول با بیان اینكه استان قزوین با هیچ گونه كمبودی در زمینه گوشت سفید روبرو نیست، گفت: مرغ به میزان كافی در سردخانه های استان ذخیره شده و به هر میزان كه تقاضای بازار باشد، عرضه می شود.
رحمانی خاطرنشان كرد: ستاد تنظیم بازار حامی مصرف كنندگان و تولیدكنندگان است و با فعالیت های خود در جهت كنترل بازار و قیمت ها می كوشد ضمن كمك به تامین كالاهای اساسی، ضرری متوجه مصرف كننده و تولیدكننده نباشد.
3013

سرخط اخبار استان‌ها