خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی؛

نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته در مشهد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۴۵

پانزدهمین نمایشگاه دام و طیور، خوراک دام و صنایع وابسته باهدف تبادلات و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات، افزایش تبادلات ارزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی عصر سه‌شنبه طی مراسمی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید سیفی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: ۱۶۰ شرکت داخلی و نیز نمایندگانی از کشورهای پرتغال، اسپانیا، پاکستان، افغانستان، لهستان، ترکمنستان، ارمنستان و تاجیکستان در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس‌جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی نیز گفت: پارسال بالغ بر هفت و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش ۲۳۰ هزار میلیارد ریال تولید شد که سهم دام، طیور و آبزیان در این حوزه ۱۹ درصد بوده است.

محمدرضا اورانی افزود: ۷۵ درصد بهره برداران زیربخش دام و طیور شامل تولیدکنندگان خرد هستند ولی بیشتر ماشین آلات این صنعت ویژه تولیدکنندگان بزرگ و متوسط است. بنابراین صاحبان صنایع باید برای بهره‌برداران خرد نیز تدبیری داشته باشند.

وی ادامه داد: لایه‌های واسطه گری بین تولیدکننده و مصرف کننده بالاست که باعث افزایش هزینه‌های تولید و افزایش قیمت برای مصرف کننده می‌شود لذا صاحبان صنایع باید برای کاهش لایه‌های واسطه گرینیز تلاش کنند.

اورانی همچنین بر لزوم کاهش مصرف آب در این صنعت تاکید و بیان کرد: شرکتهای سازنده ماشین آلات باید گزینه کاهندگی مصرف آب را مدنظر داشته باشند.

پانزدهمین‌نمایشگاه دا‌م‌وطیور، خوراک دام و صنایع وابسته از ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز