• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 96011906911
  • خبرنگار : 80001

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز شنبه

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز شنبه

"قیمت لبنیات به نرخ قانونی بازنگشت"، " تعداد معاملات مسکن در نوروز"، "قیمت انواع طلا و سکه در نخستین روز هفته"، "آغاز خرید تضمینی گندم"، "نگاهی به آمار مسافرت پایتخت‌نشینان" و "پیدا و پنهان تاثیر حمله آمریکا به سوریه بر قیمت طلای سیاه" عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – شنبه - در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

قیمت لبنیات به نرخ قانونی بازنگشت

با وجود اینکه صنایع لبنی که قیمت‌ محصولات خود را بدون مجوز افزایش داده بودند با برخورد و جریمه دستگاه‌های نظارتی مواجه شدند و مقرر شده تا قیمت محصولات خود را به حالت قبل برگردانند، بازار امروز این محصولات نشان می‌دهد که همچنان قیمت‌های سابق روی آن‌ها حک می‌شود و باید دید که این نرخ ها با حالت سابق بر می گردد یا اینکه مانند گرانی غیر قانونی کره بسته‌بندی‌ شده، متخلفان گرانفروش مجوز می‌گیرند و این قیمت‌ها باقی می‌ماند.

تعداد معاملات مسکن در نوروز + قیمت


بر اساس اطلاعات خام بازار املاک از یکم تا هفدهم فروردین ماه سال جاری ۴۱۲ مورد معامله مسکن در شهر تهران انجام شده است.

قیمت انواع طلا و سکه در نخستین روز هفته

در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۲۰۲ هزار تومان قیمت دارد و دلار آمریکا ۳۷۶۰ تومان فروخته می‌شود.

آغاز خرید تضمینی گندم/پرداخت دومرحله‌ای مطالبات کشاورزان

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی از آغاز خرید تضمینی گندم از ۱۴ فروردین ماه امسال خبر داد و اعلام کرد که مطالبات کشاورزان به صورت دو مرحله ای پرداخت می شود و آن‌ها نیمی از بهای محصول‌شان را پس از تحویل، دریافت می‌کنند.

نگاهی به آمار مسافرت پایتخت‌نشینان/ بار مهرآباد سنگین‌تر شد

وزارت راه و شهرسازی آمار سفرهای نوروزی صورت گرفته از شهر تهران را ارائه کرده که این رقم‌ها در بسیاری از بخش‌ها رشدی قابل توجه را نشان می‌دهد.

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی


قیمت خودروهای وارداتی در روز جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.

رنگ‌ کردن پرتقال‌های داخلی برای گران فروشی!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی به تشریح آخرین وضعیت قیمت‌ها از بازار میوه و تره‌بار پرداخت و از متعال شدن بازار قیمت اقلام میوه نسبت به ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

مردم فریب سود بالای بانک‌ها و موسسات را نخورند

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک‌ها و موسساتی که سود بالاتری نسبت به سایر بانک‌ها می‌دهند در حال ورشکستگی هستند، تاکید کرد: این ها سود بیشتری می‌دهند تا زمان بخرند.

پیدا و پنهان تاثیر حمله آمریکا به سوریه بر قیمت طلای سیاه

حمله نظامی آمریکا به سوریه باعث افزایش ۲ درصدی قیمت نفت در بازارهای جهانی شد. افزایش قیمتی که برخی از کارشناسان آن را به نفع کشورهای تولیدکننده نفت و برخی دیگر بر این باورند این افزایش قیمت باعث افزایش تولید نفت از ذخایر غیرمتعارف شده به ضرر کشورهای تولید کننده است.


بانکدار ترکیه‌ای در پرونده تحریم‌های ایران رسما متهم می‌شود

پرونده علیه یک بانکدار ترکیه‌ای که هفته گذشته در فرودگاه نیویورک دستگیر شد، پس از اینکه یک هیئت منصفه آمریکایی وی را به توطئه برای کمک به پولشویی ایران از طریق سیستم مالی آمریکا متهم کرد، یک گام به برگزاری دادگاه نزدیک شد.

سایه فرش بی‌کیفیت ایرانی بر بازار آمریکا

در حالی که تقاضای بازار فرش آمریکا به سمت فرش‌هایی با کیفیت پایین و متوسط حرکت می‌کند و طراحان آمریکایی، آنها را به فرش‌های اصیل ترجیح می‌دهند، رییس کمیسیون توسعه صادرات معتقد است تبعیت از تقاضای فرش بی‌کیفیت، به آینده فرش ایرانی در بازار آمریکا آسیب خواهد زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha