
تهران- ایرنا - معاون امور باغبانی وزیر جهادکشاورزی با تاکید براین که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باید برای برندسازی صادرات محصولات کشاورزی و ترویج آن چاره ای بیندیشد، گفت: نبود تشکل های صادراتی و کنسرسیوم های قوی از مشکلات این بخش به شمار می رود.
منبع خبر : ایرنا - کشاورزیلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 06 شهریور 1395ساعت انتشار : 16:47:42تهران- ایرنا - معاون امور باغبانی وزیر جهادکشاورزی با تاکید براین که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باید برای برندسازی صادرات محصولات کشاورزی و ترویج آن چاره ای بیندیشد، گفت: نبود تشکل های صادراتی و کنسرسیوم های قوی از مشکلات این بخش به شمار می رود.