اکو فود

نخستین سایت خبر خوان صنایع غذایی و کشاورزی

امروز : دو شنبه 11 فروردين ماه 1399
آخرین به روز رسانی:
یک شنبه 10 فروردين ماه 1399 ساعت: 12:0:36

توضیحات شرکت تبرک در خصوص انتشار یک فیلم در فضای مجازی-تغییر تاریخ روی قوطی رب گوجه فرنگی واقعیت دارد؟

توضیحات شرکت تبرک در خصوص انتشار یک فیلم در فضای مجازی-تغییر تاریخ روی قوطی رب گوجه فرنگی واقعیت دارد؟

صنایع غذایی> اقتصادغذا - چندی پیش فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن یک فرد مدعی شده بود که شرکت تبرک یکی از شرکتهای مطرح در صنایع غذایی اقدام به تغییر تاریخ مصرف روی قوطی های رب کرده است.

منبع خبر : اقتصاد غذا - اخبارلینک خبر : اینجا کلیک کنیدتاریخ انتشار : 05 اسفند 1398ساعت انتشار : 12:0:7
صنایع غذایی> اقتصادغذا - چندی پیش فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن یک فرد مدعی شده بود که شرکت تبرک یکی از شرکتهای مطرح در صنایع غذایی اقدام به تغییر تاریخ مصرف روی قوطی های رب کرده است. ادعایی که با واکنش شرکت تبرک همراه شد و این شرکت برای روشن شدن افکار عمومی و احترم به حقوق مصرف کنندگان  و مشتریان، توضیحاتی را برای پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس» ارسال کرده اند که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:«فضای مجازی درکنارهمه حسن هایی که دارد دارای این نقص است که فضایی صرفا یک طرفه است به این صورت که فردی ممکن است بی اطلاع یا بعضا غرض آلود با قصد اغوای مخاطب یا ضربه زدن به رقیب شغلی، مطلبی را منتشرکند که با واقعیت فرسنگها فاصله داشته باشد و درعین حال کسی که به ناحق مورد اتهام واقع شده امکان پاسخگویی همزمان پیدا نکند. درمورد ویدیو منتشر شده گرچه خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان فهیم وبصیرند و نیاز به توضیحی دراین خصوص نیست اما ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که اظهار بداریم براساس روال معمول همه کارخانجات کنسروسازی، تاریخ تولید و انقضای مصرف محصول تولیدی داخل قوطی بر روی درب قوطی چاپ می شود اما تاریخ مندرج در کف قوطی مربوط به زمان ساخت قوطی خالی در کارخانجات قوطی سازی است  و لذا دلیلی ندارد که کارخانه تولید رب و محصولات کنسروی اقدام به تغییر تاریخ ساخت قوطی نماید. ازاین رو آنچه در فضای مجازی علیه این شرکت شایعه سازی شده اقدامی ناآگاهانه بوده و به این وسیله هرگونه نقش این شرکت  تکذیب وآن را اقدامی ناجوانمردانه یا براثر ناآگاهی می داند.»